باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی»
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک های مفید
[ چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:فتو شاپ جاوا, ] [ 15:43 ] [ {Cloner} ]

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنی....

ورژن: 8.2.0.13


 

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:دانلود uc browserبرای گوشی های جاوا, ] [ 15:38 ] [ {Cloner} ]

Dolphin Browser دانلود Dolphin Browser HD v7.6.0 Beta   نرم افزار مرورگر اینترنت برای آندروید

مرورگر Dolphin Browser یک مرورگر بسیار قدرتمند و زیبای آندروید می باشد. این مرورگر نیز دارای 60 پلاگین می باشد که هم چنین می توانید از پلاگین های فایرفاکس نیز استفاده نمایید. این مرورگر قدرتمند دارای ویژگی پیشرفته Webzine می باشد که به شما امکان می دهد تا سایتی را بدون تبلیغ های اضافه مشاهده نمایید. ویژگی Tabbed browsing این مرورگر نیز به شما این امکان را می دهد تا بصورت سریع صفحات باز شده را سوئچ نمایید و مشاهده کنید. این مرورگر قدرتمند برای گوشی های آندروید ساخته شده است.


ادامه مطلب

شهر شیراز با جمعیتی بالغ بر ۱٬۲۱۴٬۸۰۸ نفر ، یکی از پنج شهر بزرگ ایران و مرکز استان فارس است.

شیراز به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز گردشگری و توریستی ایران مطرح بوده و با جاذبه‌های تاریخی فراوان برای گردشگران داخلی و خارجی شناخته شده‌است. از جاذبه‌های تاریخی شهر شیراز می‌توان به آتشکدهٔ صمیکان، آرامگاه حافظ، آرامگاه خواجوی کرمانی، آرامگاه سعدی، ارگ کریم‌خان، باغ ارم، باغ تخت، باغ چهل‌تن، باغ دلگشا، باغ عفیف‌آباد، باغ نارنجستان قوام، باغ هفت‌تن، خانه صالحی، چاه مرتاض علی، حمام باغ نشاط، عمارت باغ ایلخانی، عمارت باغ نشاط، عمارت دیوانخانه، عمارت کلاه‌فرنگی باغ نظر، مسجد نصیرالملک، قصر ابونصر، قلعهٔ کک‌ها، مدرسهٔ آقاباباخان، مدرسهٔ خان، موزهٔ پارس، موزهٔ هفت‌تنان، نقش‌برجستهٔ بهرام اشاره کرد.

 

 

mashhad map


ادامه مطلب

اصفهان، شهر زیبایی که از لحاظ جمعیت بعد از تهران و مشهد سومین شهر بزرگ ایران و یکصد و شصت و سومین شهر پر جمعیت دنیاست، هرساله مسافران بسیاری را جذب زیباییهای بی نظیر خود میکند؛ اصفهان سرشار از آثار هنری و تاریخی است که میدان نقش‌جهان، مسجد امام،، مسجد شیخ لطف الله، منار جنبان، برج کبوترخانه، گذر چهارباغ عباسی، سبزه میدان، کاخ چهلستون، آتشگاه اصفهان، کاخ عالی‌قاپو، کاخ هشت‌بهشت، کلیسای وانک، حمام علیقلی آقا، مدرسه چهارباغ و هتل عباسی از بارزترین آنها هستند. اگر شما نیز قصد مسافرت به این شهر زیبای ایران زمین را دارید، مسلما همراه داشتن نقشه آن خالی از فایده نیست!

 

mashhad map


ادامه مطلب
[ دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:اصفهان, شهر زیبایی که از لحاظ جمعیت بعد از تهران و مشهد سومین شهر بزرگ ایران و یکصد و شصت و سومین شهر پر جمعیت دنیاست, هرساله مسافران بسیاری را جذب زیباییهای بی نظیر خود میکند؛ اصفهان سرشار از آثار هنری و تاریخی است که میدان نقش‌جهان, مسجد امام,, مسجد شیخ لطف الله, منار جنبان, برج کبوترخانه, گذر چهارباغ عباسی, سبزه میدان, کاخ چهلستون, آتشگاه اصفهان, کاخ عالی‌قاپو, کاخ هشت‌بهشت, کلیسای وانک, حمام علیقلی آقا, مدرسه چهارباغ و هتل عباسی از بارزترین آنها هستند, اگر شما نیز قصد مسافرت به این شهر زیبای ایران زمین را دارید, مسلما همراه داشتن نقشه آن خالی از فایده نیست! mashhad map دانلود رایگان دانلود نقشه اصفهان با فرمت جاوا حجم فایل حجم: ۳MB پسورد فایل زیپ پسورد: www,66download,com دانلود رایگان دانلود نقشه اصفهان برای گوشیهای آیفون حجم فایل حجم: ۲۴MB پسورد فایل زیپ پسورد: www,66download,com دانلود رایگان دانلود نقشه اصفهان برای گوشیهای اندرویدی حجم فایل حجم: ۱۰MB پسورد فایل زیپ پسورد: www,66download,com منبع منبع: ۶۶دانلود, ] [ 19:10 ] [ {Cloner} ]

با نزدیک شدن به پایان سال و آغاز سفرهای نوروزی، یکی از وسایلی که بیش از پیش مورد توجه قرار می گیرد نقشه است؛ خصوصا نقشه شهرهای بزرگ که بیشتر هم وطنان عزیزمان، آنها را مقصد سفرهای خود قرار می دهند.

mashhad map

 


ادامه مطلب

Videocam illusion دانلود Videocam illusion Pro 1.5.1   نرم افزار افکت گذاری بر روی فیلم برای آندروید

با استفاده از نرم افزار قدرتمند Videocam illusion می توانید به فیلم هایی که ضبط می نمایید افکت های بسیار زیبایی را اضافه نمایید . این نرم افزار با اضافه کردن افکت ها در هنگام ضبط فیلم نیز به شما تصویر خارق العاده ای می دهد. با این نرم افزار می توانید فیلم را تغییر رنگ دهید. شما می توانید افکت های: قدیمی ، سیاه سفید ، مداد ، گچی ، حرارتی ، چرخش و … را به فیلم اضافه نمایید . این نرم افزار قدرتمند برای گوشی های آندروید ساخته شده است.


ادامه مطلب

دانلود نقشه قم برای موبایل – download Qom Map
qom map دانلود نقشه قم برای موبایل

نفوذ تلفن همراه در کشور و مزایای منحصر بفرد آن باعث گردیده تا این وسیله ارتباطی به یک دستگاه همه کاره مبدل شود. اکنون شما می توانید نقشه کامل قم و مسیرهای اصلی و فرعی و حتی کوچه های داخل شهری را بر روی گوشی تلفن همراه خود داشته باشید تا بدون احتیاج به اینترنت و از طریق جی پی اس گوشی، مسیر خود را به درستی طی نمائید. شهر قم مرکز استان قم و نیز مرکز شهرستان قم می‌باشد. این استان در سال ۱۳۷۵ خورشیدی به استان تبدیل شد و کوچک‌ترین استان ایران است. قم در منطقه‌ای خشک و کویری واقع گردیده‌است با این وجود به علت اهمیت ارتباطی، این شهر مرکزی برای مهاجرت مردم از شهرها و کشورهای گوناگون شده است. قم از شمال به تهران از جنوب به کاشان و از غرب به اراک و ساوه محدود است. جمعیت این شهر برطبق سرشماری سال ۱۳۸۵ مرکز آمار ایران برابر با ۹۵۹٫۱۱۶ نفر بوده‌است.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:دانلود نقشه قم برای موبایل, ] [ 19:7 ] [ {Cloner} ]

تقویم اسلامی باد صبا، نمونه ای دیگر از معرفی و ارائه ارزش های اسلامی در قالب تقویم سه گانه می باشد که با هدف ارج نهادن به فرهنگ والای نماز توسط موسسه فرهنگی موج همراه نور تولید گردیده است. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده که امکان نصب و اجرا بر روی طیف وسیعی از گوشی ها و نیز گوشی هایی با سیستم عامل آندروید را فراهم می سازد. در این نرم افزار کاربر ضمن مشاهده اعمال ، ادعیه ، آداب ، اوقات شرعی و … بصورت روزانه از قابلیت پخش خودکار اذان در اوقات شرعی شهر مورد نظر نیز برخوردار است. از دیگر امکانات آن می توان به مشاهده اوقات شرعی ۳۲۰ شهر ایران و هر نقطه جغرافیایی دیگر، ارائه وقایع روزانه ، چندین پوسته گرافیکی، تبدیل تاریخ و … اشاره داشت. گفتنی است تقویم باد صبا بدون محدودیت زمانی و به صورت رایگان برای کاربران قابل استفاده می باشد. این نرم افزار مخصوص گوشی های جاوا می باشد.

 

badsaba نرم افزار تقويم اذان گو و اسلامی باد صبا 3   جاوا | www.ganjadownload.ir


ادامه مطلب
[ دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:تقویم اسلامی باد صبا, نمونه ای دیگر از معرفی و ارائه ارزش های اسلامی در قالب تقویم سه گانه می باشد که با هدف ارج نهادن به فرهنگ والای نماز توسط موسسه فرهنگی موج همراه نور تولید گردیده است, این نرم افزار بگونه ای طراحی شده که امکان نصب و اجرا بر روی طیف وسیعی از گوشی ها و نیز گوشی هایی با سیستم عامل آندروید را فراهم می سازد, در این نرم افزار کاربر ضمن مشاهده اعمال , ادعیه , آداب , اوقات شرعی و … بصورت روزانه از قابلیت پخش خودکار اذان در اوقات شرعی شهر مورد نظر نیز برخوردار است, از دیگر امکانات آن می توان به مشاهده اوقات شرعی ۳۲۰ شهر ایران و هر نقطه جغرافیایی دیگر, ارائه وقایع روزانه , چندین پوسته گرافیکی, تبدیل تاریخ و … اشاره داشت, گفتنی است تقویم باد صبا بدون محدودیت زمانی و به صورت رایگان برای کاربران قابل استفاده می باشد, این نرم افزار مخصوص گوشی های جاوا می باشد, badsaba نرم افزار تقويم اذان گو و اسلامی باد صبا 3 جاوا | www,ganjadownload,ir, ] [ 19:6 ] [ {Cloner} ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
لینک های مفید
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 137
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 137
بازدید ماه : 252
بازدید کل : 891976
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33